Löysin tuotteesta virheen, mitä teen?

Ymmärrämme, että on turhauttavaa löytää virhe tuotteesta, jonka on hankkinut luottaen sen korkeaan laatuun. Valitsemme valikoimaamme vain tuotteita, jotka ovat tunnetusti laadukkaita ja mihin myös itse luotamme. Valmistusvirheiden määrä yleisesti tuotteissamme on pieni, mutta niitä valitettavasti joskus löytyy. Meille on tärkeää, että tällaisesta tilanteesta aiheutuva harmi jää asiakkaillemme mahdollisimman pieneksi.


Me haluamme auttaa sinua saamaan tilalle korvaavan tuotteen mahdollisimman pikaisesti. Mikäli korvaavaa tuotetta ei ole mahdollista saada tilalle, hyvitämme tuotteen lahjakortilla tai saat maksamasi summan takaisin. 

Tuotevirheen havaittuasi toimi seuraavasti:
  1. Lopeta tuotteen käyttäminen havaittuasi virheen. Älä myöskään pese tai puhdista viallista tuotetta.
  2. Lähetä meille sähköpostia (info@mymilou.fi) tuotevirheestä ja liitä mukaan kuva virheestä heti, kun havaitset tuotevirheen.
  3. Asiakaspalvelumme ottaa sinuun pian yhteyttä ja opastamme kuinka toimia.

Voit tietenkin myös tuoda tuotteen suoraan lähimpään myymälään,jolloin myyjämme alkaa selvittämään asiaa heti.

Tuotevirhetakuun ehdot

Pyydämme viallisen tuotteen itsellemme sen takia, että voimme selvittää valmistajan kanssa miten virhe on päässyt tapahtumaan. Näin tuottajamme saavat arvokasta tietoa virheestä ja voivat omalta osalta varmistaa, että vastaavaa ei tapahtuisi jatkossa. Myymiemme tuotteiden laatu, on valmistajillemme erittäin tärkeää ja me haluamme osaltamme auttaa heitä parantamaan tuotantoprosessia.

Huomaa, että reklamaatio tulee tehdä viimeistään 3kk:n sisällä vian havaitsemisesta. Muutoin emme pysty järjestämään valmistajan takuun puitteissa sinulle hyvitystä. Mitä nopeammin teet reklamaation meille, sen parempi. Me hoidamme asian viipymättä eteenpäin ja olemme sinuun yhteydessä prosessin jokaisessa vaiheessa.

Reklamaation aiheita ovat mm. saumavirheet, värivirheet, vetoketjuvirheet. Käymme kaikki myynnissä olevat tuotteemme aina lävitse, mutta joskus emme näitä huomaa. Reklamaation aihe ei kuitenkaan voi olla käytöstä aiheutunut tuotteen kuluminen. Kannattaa tarkistaa kuuluuko tuotteen repeytyminen tai muu äkillinen rikkoutuminen kotivakuutuksesi piiriin.

Olemme pahoillamme aiheutuneesta harmista mikä tuotevirheestä on sinulle aiheutunut. Me teemme kaiken voitavamme sen eteen, että pääset jälleen nauttimaan ostoksestasi ja näyttämään upealta!

Kiitos, kun ymmärrät!

Mari Huhtamäki, kauppias