Usein kysyttyä
Olemme koonneet tälle sivulle asiakkaidemme yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia. Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme mikäli et löydä vastausta kysymykseesi.
Olemme koonneet tälle sivulle asiakkaidemme yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia. Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme mikäli et löydä vastausta kysymykseesi.
Toimitus
Toimitusaikamme on 2-3 arkipäivää. Voit myös ostaa verkosta ja hakea tuotteen suoraan myymälästä.
Saat sähköpostiisi aina tilausvahvistuksen.
Kuinka huomioimme koronan myymälässä?
Suhtaudumme koronavirukseen edelleen vakavasti. Haluamme osaltamme estää viruksen leviämisen noudattamalla uusimpia ohjeistuksia. Meille on tärkeää, että asiakkaamme voivat asioida meillä turvallisesti.
Kyllä käyttävät. Tämän lisäksi huomioimme riittävät turvavälit ja puhdistamme kosketuspintoja jatkuvasti.
Kyllö voit. Ota rohkeasti yhteyttä niin järjestämme asian. Lue lisää omasta ostohetkestä.
Huolehdimme aina hygieniasta myös verkkotoimitusten osalta. Voit tilata myös verkosta ja noutaa tuotteesi suoraan myymälästä. Valitse ostokorissa toimitustavaksi "Nouto myymälästä".
Ostamassani tuotteessa on virhe tai se on rikki.
Valikoimamme laatu on toimintamme kulmakivi. Valmistusvirheiden määrä yleisesti tuotteissamme on hyvin pieni, mutta niitä valitettavasti joskus löytyy.
Tilaa uutiskirjeemme ja saat 10% ostoedun valikoimasta
Ole ensimmäinen joka tietää! Inspiroidu uusista tuotteista ja asiantuntijoidemme vinkeistä.
Ostoetu on voimassa vain yli 50 €:n tilauksiin ja vain uusien uutiskirjeiden tilaajille.
My Milou on unelmien toteuttamista, rohkeaa heittäytymistä, intohimoa ja puhdasta rakkautta lajiin. Mutta tiedätkö kuka on Madame Milou?
Annamme ihmisille lahjoja osoittaaksemme heille, että olemme kiitollisia heistä ja arvostamme heidän roolia meidän elämässämme. My Miloun lahjakortti on toivottu lahja ja varma valinta.
Vastaamme LIVE-lähetyksessä tämän kauden ajankohtaisiin kysymyksiin. Mukana esimerkkejä ja innostavia ideoita. Tervetuloa mukaan jälleen syys-talven live-hetkiin!